List: Prishtina-L

[[Prishtina-l] JU LUTEM LEXONI!!!]

G.S puka at usa.net
Fri Apr 28 00:24:10 EDT 2000

>Tung te Gjitheve
>   Ju lutem te gjithe ju qe keni komentuar ne martesat e shqiptareve
>(sidomos vajzave)me racat tjera-"zezak", te lexoni keto paragrafe te
>shkruara nga Martin Luther King..

Ti je tu fol thu se une po propozoj mi bo zezaket sluga ne amerike, ose me pru
ligjin ne kosove qe nuk ka drejt kerkush mu martu me zezak. Une nuk jam kunder
zezakve, une jam kunder atyre qe dojin me prish kombin time, dhe vetem ne tre
menyra mundet mu zhduke kombi.

1- Me mbyt qdo person.

2- Me bo ma pak femije se cka duhet per me mbet njejt populsia (Italia/Spanja
ne krize).

3- Me perzierjen massive te kombit/races me nje race tjeter, ku kombi/raca
humbet krejt prej kesaj toke.

Femra/mashkulli shqiptar ka drejt mu martu me zezak, ato e zgjedh personi vet.
Po nje sen qe nuk munden ata me bo eshte qe nuk mundet neve shumices me na
imponu qe fmija gjysm zezak e sajna/atina eshte shqiptar. Ju qaty po e
kaperceni kufirin kur po doni na me zorr me pranu, me duar te hapur me pranu
nje fmi dhe familje te tille si shqiptar. Ata nashta munden me qene nenshtetas
Kosovar, po shqiptar kur smunden mu bo, se per mu bo shqiptar duhesh me qene i
bardhe, e jo zezak e kinez. A mundet me shku zezaki ne Kine edhe mu bo kinez ?
Jo.