List: Prishtina-E

[Prishtina-E] Rugova more popular than Thaci?

Zenelito at aol.com Zenelito at aol.com
Mon Apr 3 08:02:38 EDT 2000

Zotrinj Samiu une besoj qe Zotrinj Rugova do te na qon deri ne Pavarsine e
Kosoves,po kjo krejt varet nga Populli si do te punojm ne ,se Bota do te na
qet ne prove a jemi te gatshem ta ndertojmdhe ta mbajm nje shtete Soveran.
Une besoj qe Popullit i ka ardhur deri ne Fyt torturat
,korrupsionet,parregullsia etj..
Populli don te shkon perpara the ti bashkohet Evropes Perendimore.
Qka i perket minoriteteve ne Kosove besoj qe e ardhmjaq do ti rregullon ,po
nje eshte e sigurt qe Perendimi nuk na perkrah ne qofte se nuk jemi Tolerant
ndaj tjerave minoritete.Sa i perket Pakicave Serbe  ju e dini mire qe ata
kane qene the kan qef te jene prape Sundues permbi Shqiptaret por  kj tash ka
shkuar ,dhe besoj se kjo do te jete arsyja pse at ne te ardhmen do te
shkojn.(mefalni kisha shkruar ma shume po nuk po kam koh)
Tung Zeneli