List: NYC-L

[NYC-L] new to New York

KL3V1S euroguy666 at yahoo.com
Fri Jul 15 12:44:34 EDT 2005

Saimir
jo te gjithe antaret e listes jane shqiptare te lindur ne shqiperi/kosove/ballkan.  Ka
pjestare qe jane te lindur ne Amerike dhe nuk kane patur mundesi te mesojne te shkruajne
shqip.  Kurse ne qe kemi avantazhin e dy gjuheve, tolerojme ne menyre qe te perfshihen te
gjithe.  Une shkruaj ne liste edhe ne shqip edhe ne anglisht.  Kjo nuk ka te beje me
amerikanizim/snobizem, une personalisht kurre nuk mund te arrij ate pike sa ta quaj veten
amerikan sepse u linda dhe jetova 13 vjet ne shqiperi :)
Klevis