List: NYC-L

[NYC-L] pershendetje

Luan Bicaj luanbicaj at yahoo.com
Mon Jul 11 20:04:11 EDT 2005

Te nderuar anetare te NYC-L,

une jam Luan Bicaj, nga Kosova, dhe momentalisht jam ne nje trajnim profesional ne Washington DC, Universiteti Amerikan, ku do te jem deri me 16 korrik, e pastaj jam ne New York deri me 22 korrik.

Do te ishte kenaqesi te takohem me ju dhe te shkembejme ide e informata ndermjet vete, dhe te njihemi.

Me kontaktoni dhe tregoni ku dhe kur mund te takohemi dhe do te jem shume i gatshem.

Mirepres pergjigje.
Luani

Add: Dardania SU 5/8, Lam. F, #44 Prishtina/Kosova/UNMIK
Tel: +381 38 500 162, #172
Fax: +381 38 500 188
Mob. +377 44 126-007
Email: luanbicaj at yahoo.com