List: Info-Tech

[info-tech] ISP ne Shqiperi

Xhemil Meco xmeco at isdnet.net
Tue Jun 15 10:39:03 EDT 1999

              **** Information Technology Forum ****

On Tue, 15 Jun 1999, Anila Gottschling wrote:

> eshte per te ardhur keq qe ky sherbim eshte teper i ngadalte. Deri me sot ,
> domaini .al eshte me i ngadalti qe kam hasur..;-((

Kjo vjen ngaqe lidhja me Shqiperine behet me satelit. Alternativa
eshte me linja tokesore. Por sot per sot lidhjet tokesore (me fiber
optike) kushtojne shume shtrenjte:-(( dhe nuk besoj qe te kete ISP qe ta
perballoje.
Te shikojme ne te ardhmen, por njehere per njehere sateliti mbetet e
vetmja zgjidhje e pranueshme...

> shpresoj se telekomi do te beje dicka per te vene ne funksion fibrat
> optike..

Kjo do te ishte gje shume e mire. Por perseri, te shikojme...