List: Info-Tech

[info-tech] Fjalori i terminologjise ne WWW!!!

Dashamir Hoxha e106708 at ceng.metu.edu.tr
Wed Dec 30 04:39:45 EST 1998

              **** Information Technology Forum ****

 | Dashamiri :

Kerkoj te falur per perfundimin e gabuar qe nxora nga heshtja e Eshrefit.
Me vjen shume keq qe nuk e pata pare fjalorin e Eshrefit me perpara.
Une kujtova se ishte duke u ndertuar. Atere nuk ishte nevoja qe te
dergoheshin gjithe ato perkethime ne liste, por duhej te ishin futur ne fjalor.

> [...]
 |
 | Per te interesuarit, ne mesazhet e ardhshem do shenoj disa informata
 | rreth arkitektures se verzionit te ri te mekanizmit per administrimin e
 | falorit ne WWW.
 | Dhe mendoj se pikerisht ajo do te duhej te ishte thelbi i diskutimeve
 | tona. Deri me tani askush nuk me dergoi ndonje propozim, qofte edhe nga
 | pervoja e tije/saje ne 'DataBase' apo 'InternetProgramming', rreth
 | arkitektures se mekanizmit ne fjale, kur dihet se ajo eshte thelbi
 | i punes. Futja e fjaleve ne fjalore, pastaj, qofte edhe ato te fjalorit
 | te INIMA-s, do te ishte thjeshte vetem qeshtje kohe.

Pajtohem me mendimet e shprehura me lart dhe mendoj se diskutimi per
versionin e ri duhet te vazhdoje ne listen: web-design at alb-net.com .

Dashamir Hoxha