List: Info-Tech

[info-tech] Fjalori i terminologjise ne WWW!!!

Neim Rustemi Neimr at brage.idrettshs.no
Wed Dec 30 03:38:24 EST 1998

              **** Information Technology Forum ****

Tung,

On 30 Dec 98 at 1:14, Mali wrote:

> I pershendes iniciativat per te programuar nje mekanizem per
> fjalorin por, ju lutem po me duket se dicka nuk po kuptoj : Nje
> mekanizem i tille veq ekziston tash e 3 vite. Shume terma qe po
> diskutohen (propozohen) EDHE tani, veq mund te lexohen ne faqet ne
> WWW te fjalorit. Ne vend qe te votohet per terma, te ciliet u
> diskutuan para 3 vitesh, po fillojme gjithhere nga e para.

Une personalisht mendoj se do te ishte me mire qe mekanizmi i cili
gjindet prej perpara (para 3 vitesh), te persoset edhe me shume, edhe
pse ai eshte bukur i mire, mendoj une.

Kete mekanizem une e kam perdor para 3 vitesh, dhe mund te them se
mekanizmi e bene punen e duhur pa probleme.

> [...]
> gabim, qe te 'zbulojme rroten' edhe nje here!! Ne baze te mesazheve
> ne kete liste, mund te perfundoj qe shumica a atyre qe jane antare
> ne kete liste dhe diskutojne per fjalorin, nuk kane "studiuar"
> mekanizmin ekzistues te fjalorit, qe keshtu te kemi nje pikenisje,
> prej nga pastaj do ta mund ta 'persoshim' mekanizmin e ardhshem per
> fjalorin. (Shenim : Ketu bejne perjashtim disa antare te listes, te
> cilet edhe para 3 vitesh u angazhuan rreth perpilimin te nje fjalori
> ne INTERNET dhe te cilet me kontaktuan edhe personalisht lidhur me

Problemi eshte se shumica prej anetareve te listes ose nuk e dine
mire se ku gjendet ky fjalor ne Internet, dhe ai mekanizem, ose nuk
nuk kane kohe per nje gje te tille, ose nuk deshirojn te kontribojn
aspak por tregohen muhabetxhi, vetem per me ia mbush mendjen tjetrit
se me te vertet ai di dicka (gati te gjithe ne shqiptaret jemi te
ketille).

> D.m.th. deri me tani pos Neimit, askush nga diskutuesit se fundi nuk
> perdori mekanizmin ne WWW per fjalorin por, po diskutojme sikur
> dicka e tille te mos ekzistonte fare dhe sikur cdo gje do te duhej
> te fillohej nga e para.

Une u mundova qe ne fillim qe te nxis edhe persona te tjere qe te
kontribojne. Bile hyra edhe ne IRC ne #albania, ku ka shume shqiptare
student, dhe ua bera me dije se ne kemi filluar me nje liste dhe nje
projekt te ketille, e shumica prej tyre filluan te tallen me mua, se
mendonin se une jam eksperti i ketyre gjerave.

E pashe se nuk ishin te interesuar (nuk do te thote se te gjithe nuk
jane te interesuar), dhe e lash. Tash jam duke kontaktuar me student
shqiptare nga Maqedonia ne Shkup dhe Tetove, dhe do te mundohem qe
edhe ata ti nxis. Po te shohim se cka do te me thone edhe ata.

> Ju lutem , nuk deshiroj qe me vone te vajtoj kohen qe kam humbur
> per dicka, qe nuk perdoret fare. Po me dhimbset
> edhe koha, qe vellau im Amiri investoi per te shenuar me shume se
> 1.000 (njemije) fjale nga fjalori 'i vjeter' ne fjalorin 'e ri',
> verzionin e te cilit se shpejti do ta publikoj ne liste!!

Kjo nuk eshte energji e humbur por perkundrazi nje shembull shume i
mire per te gjithe. Kete gje nuk duhet vajtuar. I lumte vellaut
tende, dhe shpresoj se edhe ne te tjeret do te ndihmojm.

> [...]
>
> Per te interesuarit, ne mesazhet e ardhshem do shenoj disa informata
> rreth arkitektures se verzionit te ri te mekanizmit per
> administrimin e falorit ne WWW. Dhe mendoj se pikerisht ajo do te
> duhej te ishte thelbi i diskutimeve tona. Deri me tani askush nuk me
> dergoi ndonje propozim, qofte edhe nga pervoja e tije/saje ne
> 'DataBase' apo 'InternetProgramming', rreth arkitektures se
> mekanizmit ne fjale, kur dihet se ajo eshte thelbi i punes. Futja e
> fjaleve ne fjalore, pastaj, qofte edhe ato te fjalorit te INIMA-s,
> do te ishte thjeshte vetem qeshtje kohe.

Do te ishte shume mire qe te pershkruajsh mekanizmin.

Best wishes

Neim Rustemi
Network Administrator
E-mail: neimr at brage.idrettshs.no
Phone:+4722185759 Mobile:+4793043089 Fax:+4722234220

The Norwegian University of Sport and Physical Education
Sognsvn 220, PB 4014 UH
N-0806 Oslo, Norway