List: Info-Tech

[info-tech] Re: ekonomia dhe biznesi

Edi Bice ebice at falcon.lhup.edu
Tue Dec 29 23:12:24 EST 1998

              **** Information Technology Forum ****

On Tue, 29 Dec 1998, Mentor Cana wrote:

> Po si te them, suksesi i nje liste/forumi varet nga shume faktore. Njeri
> nga faktoret me shume rendesi per fillimin e listes eshte qe te kete nje
> ose disa persona te cilet do te fillojne diskutime te ndryshme ne liste.
> Ketu shtoje edhe marketingun e listes, etj...

Shume dakord (sa here qe shkruaj tani, me kujtohen verejtjet e Xhemilit
;-) )

Do bej nje liste me studentet shqiptare (nga faqet e Erion Canos) qe
studiojne ekonomi, ose biznes dhe do ju dergoj nje ftese. Do ju sugjeroj
qe te ftojne dhe profesoret e tyre, si dhe te njohur qe jane te interesuar
ne ekonomine dhe biznesin e Shqiperise.

Do shoh ne forumet e tjera ne internet dhe mbase bej ndonje lajmerim edhe
aty. Do ishte ideale nqs ka psh. forume per Italine, Greqine, Maqedonine,
Kroacine, Sllovenine e vende te tjera me investitore te mundshem (ose
thjesht te interesuar)

> Deri kua ka ecur puna mire? A ka ndonje site me informata te tilla?

Une kam kohe qe mbledh copeza nga lajmet e ATSH-se qe flasin per ekonomine
dhe biznesin shqiptar. Gjithashtu kam mundur (fjala e bukur shqipe 'mund')
te gjej te dhena nga FMN-ja, KE, dhe artikuj nga revista ekonomike,
financiare, biznesi etj. Per keto te fundit, duhet te sqaroj ceshtjen e te
drejtes se kopjimit. Mbase tregohen zemegjere dhe na lejojne.

> te fala,
> Mentor Cana, Systems Architect
> AT&T Enterprise Architecture

pergezime per 'ngritjen' ne detyre.