List: Info-Tech

ekonomia dhe biznisi ...Re: [info-tech] Perkthimet ne Diaspore.

Mentor Cana mentor at alb-net.com
Tue Dec 29 11:04:31 EST 1998

              **** Information Technology Forum ****

Edi,

Edhe dikush tjeter me propozoi ta krijojme nje liste per te diskutuar
qeshtje te ekonomise dhe biznisit ne shqiperi dhe trojet Shqiptare.

Une mendoj se eshte nje ide e mire dhe besoj e domosdoshme. Me gith qejf do
ta krijoj nje liste te tille. A eshte dikush gati ta marre pergjegjesine
per nje liste te tille? Pastaj mund ta krijojme nje home page ne lidhje me
listen me shpresa se mund te behet nje burrim me vlere per shqiptaret dhe
ato qe deshirojne te investojne ne trojet shqiptare.

te fala,
Mentori