List: Info-Tech

[info-tech] Perkthimet ne Diaspore.

Neim Rustemi Neimr at brage.idrettshs.no
Tue Dec 29 07:36:32 EST 1998

              **** Information Technology Forum ****

Tung Anila,

Pajtohem plotesisht me mendimet e juaja, por asesi me mendimet e
Alban Gjyrezit.

Mesazhi ishte me teper i drejtuar Alban Gjyrezit, sepse ai thote qe
me mire te mos vazhdojme punen ne qofte se dikush tjeter e ka bere
kete perpara.

Best wishes

Neim Rustemi
Network Administrator
E-mail: neimr at brage.idrettshs.no
Phone:+4722185759 Mobile:+4793043089 Fax:+4722234220

The Norwegian University of Sport and Physical Education
Sognsvn 220, PB 4014 UH
N-0806 Oslo, Norway