List: Info-Tech

[info-tech] Perkthimet ne Diaspore.

Anila Ciba nila at pegasus.dvz.fh-aachen.de
Mon Dec 28 18:42:08 EST 1998

              **** Information Technology Forum ****

> Une mendoj se nuk eshte nevoja qe te takohen apo te pyeten njerez te
> vecante. Po te jene te interesuar, le te vijne ne liste dhe te japin
> ndihmen e tyre (besoj se nuk u mungon email-i). Ndoshta duhen njoftuar

Jo te gjithe e dine se ekziston nje "albanian list" apo nje "infotech", per
kete duhet te jemi te ndergjegjshem.

> Shqipja e paster e shqiptareve te Tiranes, fatkeqesisht ka plot papastertira
> (fjale te huaja). Nuk duhet te me keqkuptoni. P.sh. disorganizim, kontaktoj,
> term, diaspore, "shate daun (butoe) ate kompjuter", cao, e te tjera qe nuk
> po me kujtohen. Me keq akoma, shumica i perdorin si fjale puro shqip dhe nuk
> jane te ndergjegjshem qe jane te huaja, dhe akoma me keq disa i perdorin me
> qejf, vetem pse jane fjale te huaja, dhe gjithmone e me teper perdorin
> fjale te huaja. Te pakten ne jemi te ndergjegjshem qe jane fjale te huaja
> (na e vrasin veshin) dhe perpiqemi ti zevendesojme.

Duhet te jemi te ndergjegjshem se gjuha shqipe nuk eshte nje nder gjuhet me
te pasura te Evropes. Une nuk kam studiuar gjuhesi, por megjithate e di se
ka mjaft fjale ne gjuhe te huaj, kuptimin e te cilave nuk mund ta perkthej
dot ne shqip, sepse fjala shqip "nuk ekziston". Per kete arsye, sot ne
Tirane mjaft persona perdorin fjale te huaja, te cilat
jane me te shkurtra se fjalet ne shqip. P.sh "Tungjatjeta" eshte fjale mjaft
e gjate. Rinia e gjen me te pershtatshme te perdori "ciao" sepse aty 80% e
rinise di italisht dhe fjala "tungjatjeta" eshte teper e gjate. Ne kosove
apo jashte Shqiperise sot perdoret fjala "tung", por ne Tirane te pakten para
nje viti askush nuk e perdorte kete fjale.
Ne gjuhen Gjermane ka mjaft fjale qe vijne nga anglishtja, megjithate
njerezit i perdorin, pa e vrare trurin nese kjo vjen nga anglishtja. Ne kemi
shume fjale qe vijne nga Italishtja....
Per mendimin tim, nacionalizni i tepert nuk eshte aq i nevojshem.

Gezuar Vitin e Ri 1999