List: Info-Tech

[info-tech] Email forwarding

Ilir Zenku ilirz at soros.al
Mon Dec 21 06:25:59 EST 1998

              **** Information Technology Forum ****

Une perdor bigfoot.com per kete hall. Gjithe ato llogari qe i kam lart e
poshte, ne fund te perdorimit i le te shkojne ne ilirz at bigfoot.com

Pastaj kudo qe te kem email adresen reale, une mundem qe nga faqet e
www.bigfoot.com te ndryshoj email adresen ku do te shkojne emailat e
derguar te ilirz at bigfoot.com.

Pra nje adrese e vjeter (adresa ime e vjeter ne shkolle
ilirz at fshn.edu.al) ka nje .forward ne ilirz at bigfoot.com

Une nga faqet e www.bigfoot.com kam shenuar qe nese vjen nje email ne
ilirz at bigfoot.com ai te shkoje te ilirz at soros.al

E njejta edhe me shume adresa te tjera...

Pastaj, nese une nje dite do te nderroj punen dhe adrese primare nuk do
te jete me adresa ilirz at soros.al, une edhe kete adrese do ta le te
shenoje te ilirz at bigfoot.com e nga faqet e www do ta ndryshoj me email
adresen e re.

(Duket e ngaterruar ne tekst, po ne realitet eshte shume e thjeshte...)

Tani ka shume sherbime te tilla te Email Forwarding. Do te sygjeroja
bigfoot.com, se ata nuk dergojne asnje reklame apo mesazhe te tjera
komerciale sic mund te te vijne nga sherbimet e tjera. E njejta vlen
edhe per usa.net (www.netaddress.com)

./.

Nje sherbim tjeter interesant te Forwarding qe kam gjetur eshte ajo e
URL forwarding. Kjo ekziston edhe te Bogfoot.com (pra
http://www.bigfoot.com/~ilirz) mirepo eshte shume me e lehte te mbash
mend http://i.am/ilirz :) Sherbime te ngjajshme mund te gjeni te
http://easy.to/REMEMBER

Tung,