List: Info-Tech

[info-tech] Rendesia e telekomit

Ilir Zenku ilirz at soros.al
Mon Dec 21 06:14:55 EST 1998

Kete desha te them edhe une... Telekomi duhet te punoje te veje ne pune
ADRIA1 Fibren me Italine ose Kroaci-AL-Greqi. Sepse Shqiperise i mungon
International Connectivity. Ato lidhje te Telekomit pastaj ta blejne ISP
e tia shesin popullit.

Sa per rrjetin e brendshmen te ISP-ve, nese Telekomi vazhdon te fleje
gjume, gjithcka mund te zgjidhet edhe me Radio-pajisje. Ose mund te
shtrohet edhe nje unaze tjeter me Fiber... Tirana eshte qytet i vogel...
fibra eshte e lire. Duhet vetem leje per ta shtruar. Kjo mund te jete e
ngaterruar.

Per klientet fundore do te ishte mire qe te kishin ISDN, po kjo mund te
jete ne nje faze te mevonshme pasi te kemi lidhje te shpejta me
'dynjane'. (Centralet e reja te Telekomit mund te ofrojne ISDN. Duhet
blere moduli per ISDN)

Tung,
Iliri