List: Info-Tech

[info-tech] propozim

Neim Rustemi Neimr at brage.idrettshs.no
Tue Dec 15 05:28:04 EST 1998

              **** Information Technology Forum ****

Ej, kadale kadale se nuk tallem por as qe kam pas ndermend te tallem.
E nese ju e keni mare kete mesazh timin si tallje atehere me fal,
edhe pse te siguroj 100% se nuk jam talle aspak.

Termi datoteke do te thote, nje vend ku regjistrohen te dhena.
Vet fjala "dato" me ndryshe "data" do te thote te dhena.
E ndoshta eshte e natyrshme nje term  i ketille.

Sa i pekete propozimit tende si anetare i grupit, nuk kam kunder
asgje hiq. Bile te thash se eshte ne rregull.

Une per vehte nuk ma mere mendja qe kesaj pune tia dal ne krye se nuk
kam aq shume lidhje me drejteshkrim. Kur te me vjen radha mua per te
ndihmuar diku tjeter atehere do te paraqitem.

E se fundi te lutem beheni tolerant, se po me duket se kundershtimet
ua nxehin gjakun. Tradite e kemi ne shqiptaret ??!!!.

Te lutem shume mos vazhdo me replika te ketij lloji se nuk dua te
merem me "e-mail boxing". Nuk jam i interesuar ne kete sport.

Best wishes

Neim Rustemi
Network Administrator
E-mail: neimr at brage.idrettshs.no
Phone:+4722185759 Mobile:+4793043089 Fax:+4722234220

The Norwegian University of Sport and Physical Education
Sognsvn 220, PB 4014 UH
N-0806 Oslo, Norway