List: Info-Tech

[info-tech] Terminologjia ...!

Xhemil Meco vlora at isdnet.net
Mon Dec 14 16:26:59 EST 1998

              **** Information Technology Forum ****

Mali wrote:

> Per keto faqe me terma te perkthyer kam krijuar edhe nje mekanizem,
> i cili automatikish e ben administrimin e ketyre faqeve.
> Ky mekanizem regjistron cdo propozim/perkthim dhe pastaj mvaresisht
> se cili perkthim 'ka marre me se shumti vota', radhitet ne vendin
> e pare, kurse perkthimet tjera biejne ne nje vend me poshte(TOP-LIST!).
> Por, pasi qe nuk pati interesim te vazhduar rreth perkthimit te
> termave te tjere, une nuk e bera implementimin e mekanizmit ne fjale.

Ky mekanizem duket nje ide shume e mire. Mendoj se duhet vene ne pune
nje version me i evoluar i tij, i cili, ashtu sic thote Eshrefi, te
kete te integruar nje mekanizem votimi. Mund te benim edhe me shume,
nje votim te ponderuar. P.sh, vota e atij qe ka gjetur me shume terma
te kete nje peshe disa perqind me te madhe, kjo do te rriste
konkurrencen:)) Po ashtu ne llogaritjen e rezultatit mund te fusnim
edhe nje perqindje rastesie, per t'i dhene mundesi daljes ne krye te
emrave te rinj. Do te duhej gjithashtu te percaktonim nje procedure
propozimi dhe votimi me gjera interesante, p.sh nese nje term nuk
arrinte te formonte shumicen e nevojshme, votimi te perseritej pas
njefare kohe, kohe qe do te shfrytezohej nga ithtaret e termit per te
bindur listen me apologji te zjarrta per efikasitetin e termit:)) etj.
Fjalorin mund ta stokonim ne nje baze te dhenash (database), p.sh une
do te propozoja Postgresql(me kusht qe te kete nje version per
platformen ku ai do te instalohet) i cili ka nje nderfaqe(interface)
te kendshme web.
 Nga ana tjeter mendoj qe do te ishte shume i dobishem nje fjalor
shqip i sinonimeve. Nese dikush e kishte mund te na komunikonte
sinonimet e termit qe diskutohet.
 Duhet te binim dakord edhe mbi ate se cfare mund te perkethehet e
cfare jo. Sic u tha edhe me pare ne liste, ka terma si ATM qe ndoshta
nuk ka nevoje te perkethehen sepse e gjithe bota i perdor ashtu sic
jane. Megjithate kjo eshte ndoshta nje teme qe do te diskutohet
gjate...

Pershendetje
Xhemil Meco

--