List: Info-Tech

[info-tech] propozim

Ilir Zenku ilirz at soros.al
Mon Dec 14 13:38:53 EST 1998

Edhe une ashtu mendoj. Me mire eshte SKEDAR.

Ja edhe 2 centet e mija:

BOTTLENECK - Ngushtice
FILE PERMISSIONS - Te drejtat mbi skedarin

Tani sapo punoj ne leksionin e NT per neser dhe keto ishin kombinimet me
te mira qe i solli grupi.

Rezi propozon tjeter zgjidhje per punen e terminologjise:
te mesojne gjithe shqiptaret anglishten. :)

Tung,
Iliri