List: Info-Tech

[info-tech] Terminologjia

Albi Qeli aqeli1 at tigger.cc.uic.edu
Mon Dec 14 11:45:51 EST 1998

              **** Information Technology Forum ****

Natyrisht, nuk kemi pse perpiqemi shume tani qe te perkthejme 'ATM'
(asynchronous transfer mode) ne shqip, nuk kemi as pse te perpiqemi te
perkthejme 'NATO' (north atlantic treaty organization) ne shqip :)

Puna eshte qe ne shqip ehste e pamundur te bisedosh per kompjuterat me
njerez qe nuk dine anglisht. Prandaj, une besoj se kjo eshte nje pune
shume e mire. Nuk them qe te perpiqemi qe te bejme cdo gje shqip (si donin
t'i thonin bicikletes 'dyrrotar' atehere :)) porse duhen perkthyer shume
terma ne menyre qe shqipfolesit te jene te afte te komunikojne per keto
pune pa qene nevoja te mesojne anglisht, dhe ne menyre qe botuesit e
librave shkollore te mund te perkthejne e te botojne letersine
kompjuterike ne shqip per nxenesit; programet t'i kene menute ne shqip qe
perdoruesit e thjeshte mos te kene nevoje per te mesuar anglisht, etj.,
etj.

Albi

         My startup page: http://icarus.cc.uic.edu/~aqeli1/