List: Info-Tech

[info-tech] Ja pra po ja fillojme me nje term

Neim Rustemi Neimr at brage.idrettshs.no
Mon Dec 14 09:44:22 EST 1998

              **** Information Technology Forum ****

On 14 Dec 98 at 15:27, Bashkim Bitiki wrote:

> PS. Koha kalon, prandaj sa më shpejtë e më shumë propozime aq më
> mirë (se ne shqiptarët e kemi zakon të flasim shumë e të bëjmë pak)

Mendoj se më mirë është me filluar me punë se sa me thash e theme.
Ne këtë akcion e kemi filluar që moti, dhe po të fillojmë menjëherë
me punë është shumë më mirë, se sa të humbim kohë.

Më vonë mundet Eshrefi vetë të implementoj edhe atë CGI-scriptin për
të cilin ai ka bërë fjalë, dhe e shohim se si do të shkojnë punët.
Pra, ja unë po ja nisi me një term:

Anglisht:	- user name

Shqip: - emri i shfrytëzuesit

Sqarim: Identifikimi i shfytëzuesit gjatë lidhjes në rrjetin
kompjuterik. Në përgjithësi identifikimi i shfrytëzuesit.

NB!!! Eshref, fillo e mblidhi këto terma tash.

Best wishes

Neim Rustemi
Network Administrator
E-mail: neimr at brage.idrettshs.no
Phone:+4722185759 Mobile:+4793043089 Fax:+4722234220

The Norwegian University of Sport and Physical Education
Sognsvn 220, PB 4014 UH
N-0806 Oslo, Norway