List: Info-Tech

[info-tech] Terminologjia ...!

Neim Rustemi Neimr at brage.idrettshs.no
Mon Dec 14 04:27:07 EST 1998

              **** Information Technology Forum ****

> Keto faqe nuk jane perpunuar me shume dhe me mire qysh kur
> i pata krijuar para 3 vitesh. Kjo per arsye se edhe interesimi
> per te perkthyer terma te rinje sikur nuk ishte edhe aq i madh. Per
> keto faqe me terma te perkthyer kam krijuar edhe nje mekanizem, i
> cili automatikish e ben administrimin e ketyre faqeve. Ky mekanizem
> regjistron cdo propozim/perkthim dhe pastaj mvaresisht se cili
> perkthim 'ka marre me se shumti vota', radhitet ne vendin e pare,
> kurse perkthimet tjera biejne ne nje vend me poshte(TOP-LIST!). Por,
> [...]

Une personalisht mendoj se ne duhet te vazhdojme me te njejten pune
qe kemi bere para 3 vitesh, por me nje aktivitet me te shtuar.
Duket se kemi arritur deri diku (300 e dicka terma), dhe po te
vazhdojme, jam i sigurt se do te arrime shume larg.

Prandaj une propozoj qe vetem te hudhemi ne valet e ketije
aktiviteti.

Sa i perket menyres se shfaqjes se termave ne faqen e Eshrefit,
mendoj se eshte ne rregull, por sic permend edhe ai vete, ketu mund
te behen disa permiresime, keshtuqe gjerat te automatizohen edhe pak,
e kjo ben qe te mos perdoret aq shume energji ne rradhitjen e
termave.

Shpresoj se edhe te tjeret do te pajtohen me kete propozim!!!

Best wishes

Neim Rustemi
Network Administrator
E-mail: neimr at brage.idrettshs.no
Phone:+4722185759 Mobile:+4793043089 Fax:+4722234220

The Norwegian University of Sport and Physical Education
Sognsvn 220, PB 4014 UH
N-0806 Oslo, Norway