List: Info-Tech

[info-tech] hello everyone

DXhezo at aol.com DXhezo at aol.com
Fri Dec 11 01:17:58 EST 1998

              **** Information Technology Forum ****

Pershendje listes,

Kam mbaruar Universitetin e Tiranes ne degen e Matematikes, ne vitin 1992.

Prej '92-'94 kam punuar prane Albpetrolit (Korporata Shqiptare e Naftes),
Patos Fier, si programues. Ne '94 erdha ne Philadelphia, ku qe prej tre
vjetesh punoj si programues prane nje firme inxhnierike, Urban International,
inc. Gjithashtu vazhdoj studimet per MS ne comp science (me orientim Software
Engineering), Drexel University.

Fusha e specializimit: Application programming & database development: C++,
Delphi (version "vizual" i pascalit), VB; RDBMS, server databases (Oracle)
etj.

29 yo, single etc. etc.

Ne rradhe te pare pergezimet shkojne per Mentorin si dhe Besnikun, Ilirin,
Dardanin dhe Etritin, per punen e jashtezakonshme per faqjet shqiptare ne
internet dhe morine e listave te ndryshme te diskutimeve. Me te vertete nje
prezence dinjitoze.

Gjithe te mirat dhe suksese te gjithe anetareve te listes

Dritan Xhezo
Phila