List: Info-Tech

[info-tech] hello everyone

Ismet Hamiti Ismet at itu.or.th
Thu Dec 10 22:24:37 EST 1998

              **** Information Technology Forum ****

Te nderuar Kolege,
Do te ishte shume e dobishme qe ne kete liste te marrin pjese edhe
ekononomiste, juriste, drejtes bisnesit (apo ata qe studijojne per kete
fushe),  qe merren me (ose pregaditen per)  kete fushe.
Me duket se shkaku kryesor (por jo i vetmi) i ritmit te ngadaleshem te
zhvillimit te telekomunikacioneve ne Shqiperi eshte drejtimi jo efikas i
operatoreve aktual, sidomos i Telekomit Shqiptar. Drejtimi shume i
ngathte i Telekomit Shqiptar ka krijuar pershtypjen se shqiptaret s'mund
te drejtojne me sukses kete sektor te teknologjise se larte dhe se s'ka
rruge tjeter vec lejimit te operatoreve te huaj ne tregun shqiptar.
Shqiperia ka profesionist te shkelqyeshem te telekomunikacioneve dhe po
te organiziheshin dhe te stimuloheshin si duhet, ata do te benin pune te
mrekullueshme. Tek e findit a nuk jane ata qe e kane bere te funksionoje
nje rrjet me pajisje nga me te cuditshmet (te Kines, Cekosllovakise,
Hungarise, Gjermanise se Lindjes, e djallit te mallkuar). Atyre qe kane
arrijtur kete, une ua hjek kapelen. Kam patur rastin te vizitoj shume
vende ne zhvillim dhe ne asnje vend nuk kam pare aq dije (kompetence)
vendase sa ne Shqiperi. Ky potencial i madh do te mund te shfrytzohej me
nje manaxhim me te mire te operatoreve aktual, Telekomit Shqiptar dhe
AMC-se. Pa dije vendase,  nuk ka zhvillim.
Prandaj ne kete liste e kane vendin e nderuar profesionistet qe e kesaj
fushe.
Me shume respekt.
Ismet Hamiti