List: Info-Tech

[info-tech] prezentim

Adrian FORTUZI afortuzi at worldcom.ch
Thu Dec 10 14:53:47 EST 1998

              **** Information Technology Forum ****

Tungjatjeta te gjitheve,

Po prezantohem edhe une (per respekt per te tjeret).

Qe prej vitit 1990 jam ne Zvicer.
Ne Shqiperi (Tirane) kam mbaruar Fakultetin e Inxhinjerise se Minierave.
Kam kryer ne Universitetin e Gjeneves dhe Neuchatelit (Zvicer) studimet
per Informatique de Gestion (Computer science -- Informatike ekonomike).
dhe me 1994 kam marre Diplomen per Informatique de Gestion.

Qe prej 4 vjetesh punoj ne nje firme elektroteknike Zviceriane si
Analyst-Programmer et Database-Administrator (Progress)

LEMO SA
http://www.lemo.ch/

Duke filluar nga 4 Janari 1999 do te filloj pune ne
Zyren Federale Zviceriane te Informatikes.
(kjo mu be e mundur pas marrjes se .nenshtetesise Zviceriane)

http://www.informatik.admin.ch/

Kam me shume eksperience ne programim dhe ne basat e te dhenave (database).
Po ashtu njoh mire boten UNIX - NT dhe Lotus/Domino.

Shpresoj se mund te jem i dobishem per ndonje.

Ne jeten private,  jam i martuar dhe kam 3 femije (Nathalie, Samuel, Emilie)
Des petits terreurs... mais adorables.

Me kaq po e mbyll.
Ju pershendes
Adrian Fortuzi