List: Info-Tech

[info-tech] terminologjia e informatikes

Mentor Cana mentor at alb-net.com
Wed Dec 9 15:35:49 EST 1998

              **** Information Technology Forum ****

On Wed, 9 Dec 1998, Besnik Pula wrote:
> Sa i perket menyres se diskutimit, atehere patem zbuluar se eshte mire qe
> nje ose dy vete te caktohen si 'shenimmbajtes', qe do te regjistrojne
> progresin e bere ne perkthimin dhe adaptimin e termave. Per te mos pase
> konfuzion termat diskutohen grupe-grupe, dmth behet puna me nje grup
> fjalesh, pasi qe te kryhet ai grup vazhdohet te grupi tjeter, e keshtu me
> radhe. Shpresoj se ju ndihmon.

Tung,

Per kete edhe une pajtohem me Besnikun. Nqs deshirojme te bejme nje pune
serioze, besoj se te gjithe mendojme keshtu, do te ishte mire te kemi 2-3
veta pergjegjes/shenimmbajtes.

Shenimet dhe rezultatet do ti botojme 'on-line' ne nje home page ne
alb-net.com, dhe keshtu me radhe.....

Me krijimin e cdo liste e kam parashikuar edhe nje home page, keshtuqe home
page-a per info-tech do te jete: http://www.alb-net.com/lists/info-tech
Ketu mund te vendosim materiale qe antaret e kesaj liste mendojne se jane
te nevojshme....

Si ju duket ky mendin?

A ka vullnetar per ta mirembajtur kete home page? :)

te fala,
Mentori