List: Info-Tech

[info-tech] tung

Neim Rustemi Neimr at brage.idrettshs.no
Wed Dec 9 10:06:52 EST 1998

              **** Information Technology Forum ****

Persa i perket fjaloit tone ne informatike, mendoj se Eshtref
Januzaj, ka arritur deri diku. Mirepo problemi kryesor, mendoj une
eshte se jo te gjithe e vizitojn ate faqe ku Eshtrefi e ka publikuar
fjalorin, dtth. se ne duhet te gjejme njefare menyre tjeter per te
bere publikimin e kesaj faqeje apo fjalori.

Ndoshta do te ishte me mire qe te meret nje fjalore anglez i
informatikes, dhe te fillohet prej fjales se pare e keshtu me rradhe,
dhe nga nje fjale ne dite te dergohet ketu ne kete liste.

Dhe secili prej nesh te mundoheshte ta perkthej ate fjale sa me mire,
dhe me ne fund resultati te krijohet dhe te ruhet diku, keshtu qe ne
fund te perpilojme nje fjalore tonin te informatikes.

Per kete do te duheshte nje person (ndoshta Eshtref Januzaj) te jet
pergjegjes. dtth. per ruajtjen e resultateve.

Cfare mendoni Ju te tjeret per kete ide?!

Best wishes

Neim Rustemi
Network Administrator
E-mail: neimr at brage.idrettshs.no
Phone:+4722185759 Mobile:+4793043089 Fax:+4722234220

The Norwegian University of Sport and Physical Education
Sognsvn 220, PB 4014 UH
N-0806 Oslo, Norway