List: Info-Tech

[info-tech] Pyetje...

Xhemil Meco vlora at isdnet.net
Wed Dec 9 09:15:55 EST 1998

              **** Information Technology Forum ****

Anila Gottschling wrote:

>               **** Information Technology Forum ****
>
> Nje pyetje qe me mundon prej kohesh dhe qe ende nuk kam gjetur nje
> person qe te pergjigjet, eshte nese ekziston mundesia e nje konkurrence
> te providerve ne Shqiperi.

  Konkurrenca e lire per ISP ne Shqiperi parashikohet nga ligji.
Kushdo mund te marre nje "licence" per te ushtruar kete aktivitet,
natyrisht duke plotesuar me pare disa kushte. Organizmi qe jep keto
licenca quhet ERT (Enti Rregullator i Telekomunikacioneve).
  Me sa jam ne dijeni, si ISP private komerciale deri tani ka marre
licence kompania 2K e cila parashikonte te ofronte sherbimin e-mail me
nje kosto rreth 10 USD ne muaj, si dhe e-mail+web per 30USD/muaj. Nuk
e di nese kjo oferte eshte funksionale sot.

 E di qe kushtet e Shqiperise jane te nje
> niveli shume te ulet, megjithate kjo nuk do te thote se nuk ekzistojne
> mundesite per provider per Internet ne Shqiperi.  E di qe ekziston vetem
> ICCT(Nuk jam shume e sigurte per inicialet), por per kushtet e

ICC

> Shqiperise, kostoja qe ky provider ofron eshte teper e larte. Nese nje
> person deshiron qe te perdore vetem email, duhet t´i jepet nje mundesi
> qe ai te paguaje nje shume te pranueshme per kushtet e Shqiperise.
> Une isha vitin e kaluar ne Shqiperi. Ne fakultetin e Shkencave te
> Natyres, mundesi emaili kane vetem Profesorat...(?). Kur pyeta nese
> eshte e mundur qe te kem nje account, m´u pergjigjen se mund te pyes per
> kete personat pergjegjes, por shqyrtimi i "Ceshtjes" do te zgjase rreth
> 2 muaj..(?) 2 muaj per nje komande te thjeshte "adduser"? M´u duk teper
> [...]

Ne fakt, problemi nuk besoj te jete edhe kaq i thjeshte. Shqiperia nuk
ka shume "bandwith" me Internetin aktualisht, dhe kjo ndoshta e ben
kritike hapjen e nje hyjre/llogarie (account) Internet.
Nga ana tjeter mendoj se i duhet dhene rendesi hyrjes se studenteve ne
Internet. Nje menyre mund te ishte qe ISPet ekzistuese apo te ardhshme
komerciale t'iu jepnin hyrje falas shkollave (kuptohet, brenda
mundesive). Ne kete menyre e para, ndihmohen studentet, e dyta
krijohen perdorues te ardheshem. Dhe Interneti nuk vlen nese perdoret
vetem nga nje rreth i kufizuar njerezish.

.> Nuk e di nese ndonjeri prej jush eshte ne Shqiperi, por nese eshte,
ju

--
Old programmers never die,
they just branch to new addresses.