List: Info-Tech

[info-tech] hello everyone

Ismet Hamiti Ismet at itu.or.th
Tue Dec 8 23:01:50 EST 1998

              **** Information Technology Forum ****

I nderuar z. Mentor,
Ne fillim, me lejoni t'ju pergezoj per kete nisme shume te vlefshme.
Lista "info-tech" do te jete e dobishme per secilin prej nesh
individualisht, por vlera  me e madhe e saj, per mendimin tim, eshte ne
potencialin qe ka per te zhdukur distancen ndermjet profesionisteve
shqiptar te kesaj fushe te mahnitshme. Ne rend te pare ky forum do te
ndihmoje ne zhdukjen e kufijve ne nderdijen tone, do te na mundesoje te
njifemi mes vedi, te mesojme me shume per punen e njeri thetrit ndoshta
dhe te ndermarrim ndonje projekt te perbashket qe e vlersojme te
mundeshem e te dobishem. Ndoshta lista "info-tech" do te jete embrioni i
nje Shoqate Shqiptare te Profesionisteve te Telekomunikacionit dhe
Informatikes.Ndoshta... edhe shume ndoshta mund te renditen, por keto
t'ia leme kohes. Megjitheate me dicka duhet te fillojme.
Te ia fillojme me njohjen e njeri tjetrit. Me lejoni te prezentohem me
nje biografi te shkurte profesionale.
Tere karieren time 30 vjecare profesionale e kam kaluar ne fushen e
telekomunikacioneve.
Pas diplomimit ne Fakultetin Elektroteknik te Zagrebit ne vitin 1968, e
fillova karieren profesionale ne PTT-ne e Kosoves, ku punova plot 17
vet, nga te cilat  8 vjet si Kryeshef i Sektorit per Zhvillim e
Projektime. Gjate tere kesaj kohe u angazhova edhe si bashkepunetor i
jashtem i Fakultetit Teknik ne Prishtine, ne fillim si asistent e me
vone edhe si ligjerues i dy lendeve profesionale : "Teknika Komutuese"
dhe " Teoria e Informates".
Ne fillim te vitit 1985 karieren time e vazhdova ne Unionin Nderkombetar
te Telekomunikacioneve (ITU), Fillimisht punova si udheheqes i disa
projekteve me rendesi te ndihmes teknike ne disa vende te Azise, si ne
Avganistan, Butan, Indi, Indonezi, Tajlande, e qe nga viti 1992 ndodhem
ne postin e Perfaqesuesit te Unionit per zonen e Pacifikut, ne zyren
regjionale per Azi e Pacifik ne Bankok. Detyrat e mia te punes
perfshijne keshillimin e qeverive ne fushen e telekomunikacioneve si dhe
formulimin dhe mbikqyrjen e projekteve te ndihmes teknike ne vendevt  e
Pacifikut. Une poashtu jam "pike fokale" per te gjitha aktivitetet tjera
te Unionit ne zonen e Pacifikut.
Si Shqiptar qe jam, jam perpjekur te jap kontributin tim modest ne
mbeshtetje te autoriteteve shqiptare per zhvillimin e
telekomunikacioneve. Kam patur nderin dhe kenaqesine te vizitoj
Shqiperine 4 here gjate 5 vjeteve te fundit ne cilesine e te derguarit
te Unionit dhe te njihem me per se afermi me perojekjet per zhvillimin e
ketij sektori ne Shqiperi.
Pervec  puneve qe lidhen me vendet e Pacifikut, keto dite e kam
pregaditur nje dokument  rreth privatizimit dhe liberalizimit te tregut
te telekomunikacioneve ne Shqiperi. Ne kete materjal jam perpjekur te ve
ne dukje se ne tregun e kapitalit boterore sot ka me shume kapital se sa
raste te mira per investime.
Telekomunikacionet jane ne shenjester te ketij kapitali sepse jane shume
fitimprurese. Slloganet
e sterperseritura, si "privatizim", "liberalizim" "derregullim", etj.
etj. jane shpikur pikerisht per
t'i hapur tregje ketij kapitali. Ne nje atmosfere te tille globale dhe
nga deshira e mire per te
shpejtuar zhvillimin e telekomunikacioneve, eshte shume lehte te behen
gabime qe mund t'a
demtojne rend interesin e vendit.
Ne lidhje me kete kam nevoje te konsultohem me kolege shqiptare qe
mirren me problemet e drejtimit (manaxhimit) te operatoreve
telekomunikues si dhe me ata qe merren me marreveshtjet afariste
(bisiness ventures). Lajmerohuni Ju lutem, si te doni, permes listes a
privatisht.
Edhe njehere, te lumte z. Mentor. Per te tjeret pune te mbare dhe
shendet kudo qe te jeni.
Ismet Hamiti