List: Info-Tech

[info-tech] hello everyone

Mentor Cana mentor at alb-net.com
Tue Dec 8 16:49:19 EST 1998

              **** Information Technology Forum ****

On Tue, 8 Dec 1998, Adrian FORTUZI wrote:
> Une punoj si analyst-programmer ne nje firme private ne Zvicer.
> Per arsye profesionale jam anetar i disa listave qe trajtojne probleme te
> -Programimit (Progress),
> -Databases (Progress, Oracle etc...)
> -Drivers ODBC
> -API (API Windows)
> -Lotus/Domino Developpers
> etc...
> Ky propozim per kete liste te re me duket interessant por pyetja ime eshte
> se
> çfare do te trajtohet ne kete liste konkretisht?

Tungjatjeta,

Mendimi im personal eshte qe ne kete liste (info-tech) te diskutojme mbi
menyren e perdorimit te IT, IT manaxhment, IT resurset, etj...

> Programming issues, Network, Databases, IT in general apo tema me te
> pergjitheshme???
> Me duket pak e mjegullt.

Kurse per fushen e programimit, DB, protocols, dhe teknologjite e tjera
qe e bejne te mundur perdorimin e IT sistemeve dhe IT arkitekturen,
ndoshta duhet ta krijojme nje liste tjeter?

> Sidoqofte duhet te presim idete dhe propozimet e secilit prej nesh qe
> deshiron te marre pjese ne kete forum.

Edhe une keshtu mendoj.....

Pra,

1. Ta perdorim kete liste per gjithcka qe ka te beje me IT, ose

2. Te krijojme dy lista:
   - a) INFO-TECH te perdoret per menyren e perdorimit te IT,
        IT manaxhment, IT resurse, etj...
   - b) (nje liste tjeter) per teknologjite qe e bejne te mundur IT-ne
        (programim, databases, protocols, etj....)

Ose, vazhdojme me INFO-TECH fillimisht, dhe pastaj pas nje kohe sipas
nevojes e krijojme nje liste tjeter......

te fala,
Mentori