List: Info-Tech

[info-tech] hello everyone

Neim Rustemi Neimr at brage.idrettshs.no
Tue Dec 8 02:51:56 EST 1998

              **** Information Technology Forum ****

Tungjatjeta z. Mentor,

Me vjen shume mire qe tu kujtua edhe krijimi i kesaj liste. Une per
vete mendoj se kjo liste eshte shume me rendesi, sepse ketu studentet
dhe te tjere mund te shkembejn pervojen e tyre qe kane ne
teknologjine informative etj.

Mirepo ne anen tjeter me vjen pak keq se Ju shkruani ketu vetem ne
anglisht. Anglishtja duhet te ngel si gjuhe e dyte ne kete liste, e
jo si gjuhe me perparesi numer nje, sepse ne jemi shqiptare e jo
anglez. Nese ne ja futim me shqelm gjuhes sone, atehere kush tjeter
do ti del zot kesaj gjuhe tone. Kete edhe Allahu xh.sh. na ka
urdheruar, dtth. gjuhen, kombin, traditat dhe fene duhet secili
popull ta ruaj vet,se askush tjeter kete nuk ja rruan.

Best wishes

Neim Rustemi
Network Administrator
E-mail: neimr at brage.idrettshs.no
Phone:+4722185759 Mobile:+4793043089 Fax:+4722234220

The Norwegian University of Sport and Physical Education
Sognsvn 220, PB 4014 UH
N-0806 Oslo, Norway