List: ALBSA-Info

[ALBSA-Info] Nene Tereza

Etel deti at ont.com
Mon Apr 9 01:25:21 EDT 2001

Duke folur per altruizem ne klasen e "speech", mesuesi im shkarazi permendi
Nene Terezen si shembull jo altruizmi por utilitarizmi. Ishte heret ne
mengjes, keshtu une nuk i kushtova shume vemendje komenteve te tij. Duke u
kthyer per ne shtepi po ate dite, mu kujtuan fjalet e tij. Vendos te lexoj
disa artikuj ne internet per Nene Terezen. Gjej nje sere artikujsh qe
viheshin kunder faktit qe Nene Tereza nuk e meriton gjithe ate fame prej
engjelli. Aty thuej se ajo ne fakt nuk eshte ai engjell qe te gjithe e
mendojne, por nje "skllave e doctrines se kishes katolike". Permendej fakti
qe te gjithe ndihmat financiare qe i jane dhururar qendrojne te paperdorura
ne banken e saj, nderkohe qe qendrat e saj bamirese qendronin ne kushte
jashtezakonisht te varfra. Gjithashtu, veprat e saj bamirese thuhesh se
ishin hipokrite per shkak te faktit se ajo refuzonte te blinte ilace per te
semuret, dhe te krijonte kushte sanitare ne "shtepite" e hapura per ata qe
vuanin, edhe pse te gjitha burimet financiare nuk mungonin. Me tej thuhej
se ndersa te semureve u jepeshin inxheksione me shiringa te perdoruara disa
here, dhe nuk u krijoheshin kushtet minimale, Nene Tereza per vete kurohej
neper spitalet me te shtrenjta.
 Aty permendej edhe fakti qe kur ajo ka ardhur ne Tirane, ka vene kurore ne
varin e Enver Hoxhes, pa permendur kurre shkeljet e te drejtave njerezore
ne Shqiperi prej diktatorit.

Hmmm...nuk di c'te mendoj. Ndoshta dikush nga ju ka ndonje mendim? Me te
vertete jam cuditur...ndoshta sepse s'kisha marre mundimin te mendoja
ndryshe per Nene Terezen.

Etel H.